Veel gestelde vragen


Hoe werkt Storesquare ?

Shoppen bij Storesquare werkt heel eenvoudig. Snuister door de verschillende categorieën. Neem een kijkje bij de producten uit je streek of zoek op winkel, merk, promo's,... Selecteer je favoriete product : iedere productpagina bevat foto's, de prijs en een duidelijke productomschrijving alsook informatie over de handelaar. Overtuigd ? Voeg je item snel toe aan je winkelmandje. Vervolledig daarna het check-out proces vanuit je winkelmandje om de aankoop af te ronden. Je ontvangt dan een bevestiging via e-mail. Simpel dus !

Shoppen bij Storesquare is shoppen bij een serviceprovider. Wij linken u als consument aan het aanbod van de Belgische KMO via de marktplaats.


Hoe kom ik in contact met Storesquare ?

Je kunt onze klantenservice bereiken via telefoon 0800 140 23 of via email : support@storesquare.be.


Als ik meer informatie over een product wil hebben, waar vind ik die ?

Onze winkels geven een volledige en nauwkeurige omschrijving van hun aanbod. Wanneer je toch meer informatie wilt hebben over een bepaald product, kan je de winkel zelf telefonisch of via mail benaderen. Je bent natuurlijk ook van harte welkom om je vragen aan Storesquare zelf te stellen.


Ik twijfel over de juiste maat die ik moet bestellen, wat nu ?

Al onze winkels zullen je met veel plezier helpen op dit gebied. Het is namelijk zo dat zij elke dag met deze producten werken en dus weten of ze groot of klein vallen. Dus bel gerust de winkel op met je vraag over één van hun producten.


Op basis van welke criteria worden mijn zoekresultaten gesorteerd ?

Afhankelijk van je zoekwijze krijg je andere resultaten te zien.

Zoeken via de categorieën
Hier sorteren we de producten op basis van locatie.
De standaard instelling is dus "Afstand (dicht > ver)".
Je kan de sorteerfunctie wel steeds zelf wijzigen.

Zoeken via de zoekbalk
Hier sorteren we de producten op basis van relevantie.
De standaard instelling is dus "Relevantie (hoog > laag)".
Je kan de sorteerfunctie wel steeds zelf wijzigen.

Andere sorteeropties zijn "Prijs (laag > hoog)", "Prijs (hoog > laag)" en "Nieuwheid (nieuw > oud)".


Op welke manier kan ik betalen bij Storesquare ?

Bestellen en betalen gebeurt online, Storesquare accepteert betalingen via KBC-Paypage en Paypal ondersteunt alle grote kredietkaarten en debetkaarten. Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een tweetal e-mails. De eerste is een bevestiging van je bestelling en de tweede is een verzendbevestiging.


Is het veilig om online te bestellen op Storesquare ?

Wanneer je producten bestelt op Storesquare, zal alle informatie die betaalgegevens bevatten via een beveiligde verbinding door KBC-Paypage of Paypal worden verwerkt. Alle informatie die hier verzonden wordt, is gecodeerd op een manier dat het niet te bereiken of te lezen is door eventueel kwaadwillende derden. Je loopt geen enkel risico tijdens het online winkelen op Storesquare.


Moet ik verzendkosten betalen ?

Storesquare rekent geen verzendkosten bij aankopen vanaf 30 euro. Bij een aankoop tot 30 euro wordt een verzendkost van 1.99 euro (incl. btw) gerekend. Storesquare is een webshop voor veel hoogwaardige winkels in België. Het kan dus zo zijn dat verschillende artikelen van verschillende winkels verzonden moeten worden.


Hoe verloopt de verzending ?

Van zodra een bestelling is geaccepteerd, bezorgt de handelaar deze aan de pakketdienst. De pakketdienst voorziet een snelle levering op het door u gevraagde adres.


Kan ik mijn bestelling ook afhalen ?

Na afspraak met de winkelier kan je zeker ook je pakket afhalen.


Verzenden jullie ook naar het buitenland ?

Nee, op dit moment verstuurt Storesquare alleen binnen België. In een latere fase zal ook bestellen vanuit Nederland, Frankrijk, Duitsland en Luxemburg een optie zijn.


Hoe retourneer ik een product ?

Als consument heb je het recht op 14 dagen bedenktijd. Om indien gewenst een product te retourneren volgt u de stappen toegelicht in deze video.
Iedere handelaar heeft het recht een retour te weigeren in geval van beschadiging aan het product.


Waar kan ik terecht met een klacht of suggestie ?

Met een klacht of suggestie kan je op elk moment contact opnemen met Storesquare via e-mail naar support@storesquare.be. Wij behandelen de klacht of suggestie zo spoedig mogelijk.


Waar kan ik de algemene voorwaarden terug vinden ?

Deze kan je hier terugvinden.